Ingen energi kvar.

Gud om du finns. 
Om någon sorts högre makt existerar..
- varför? 

Varför? 

Idag har varit en dag jag mått dåligt ända sen jag slog upp ögonen imorse.
Varför?
Vad har jag gjort för att förtjäna den här smärtan?

Hela dagen har tankarna snurrat om varför jag ska fortsätta kämpa och leva detta meningslösa plågsamma liv.
Varför jag inte bara tar livet av mig och ger upp en gång för alla. 
Utan någon som helst förvarning.

Jag orkar inte sitta och låtsas längre. 
Önskan är lycka. 
Jag går emot mina hatiska känslor. 
Jag går emot. Håller emot. Kämpar emot.
Vill bara ta den enkla fega vägen.
Skada mig själv. 
Eller till och med ta död på mig själv. 

Men nej.
Jag orkar bara inte mer idag. 
Har proppat i mig lite lugnande och ska ta sömnmedicin. 
Nu vill jag bara försvinna in i drömmarna och hoppas på en bättre positiv energi för imorgon.

Förlåt och godnatt mina fina från en liten Nathalie. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0