Jag håller mig under 400 kcal om dagen.

"Tränade igår".
Köttade mig själv totalt till gränsen att jag nästan kräktes. 
 
Idag kör jag igen. 
Pillrerna fungerar exemplariskt bra. 
Jag känner ibland av hungern, men den är ytlig. 
Är energifylld till max och mår inte ens dåligt, vilket jag gjorde förr när jag "bantade".
 
Hatar ordet BANTA.
Det låter så jävla lame.
 
Ska köra slut på mig själv.
30 dagar utan fast mat. 
Eller ja.. På morgonen äter jag alltid en liten portion med tonfisk sallad och rhode island så jag får lite fett i mig.
Sen är det flytande och vatten.
 
Please don't even go there med era blablablabla. 
Jag är MYCKET väl medveten om vad jag gör. 
 
I just don't care anymore.
Blir iallafall ett undantag på lördag då jag ska förbruka en mängd alkohol med bästavän. 
Yeppyepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0