Onsdag.

Kom hem från södersjukhuset för ett tag sen och har ingenting mer att säga än att jag trodde det skulle växa mossa i arslet på mig. Fick vänta i en oändlighet på sjuksköterskan.

Sen fick man sådär tre timmars sömn så jag somnade på soffan direkt när jag kom in, sov kanske 20 minuter men det är bättre än ingenting. 
 
Ska snart rulla mot apoteket och hämta ut lite mer mediciner.
Mer wullbutrin och sömnmedicin, sen fick jag snusk theralen i flytande form.
Eftersom jag har ansvaret för min mormor så kan jag inte ta mina mediciner som jag ska och det har resulterat i många svåra ångest attacker som jag har försökt att hantera med minfullness. 
Det är verkligen inte lätt om jag får säga det själv.
 
Har hoppat så äckligt mycket med doserna så jag blir helt snurrig. 
Vill sluta med mina antidepressiva men det är inte rätt tid ännu.. 
 
Ska slå mig en signal till beroende enheten snart också och se när jag ska ta min antabus nästa gång, lika bra och få skiten gjord så man inte hamnar i mer problem än nödvändigt.
Har faktiskt inte haft något större sug efter alkohol numera men humöret och rastlösheten är nog anledningen till att jag faktiskt hållt mig nykter nu.
Abstinenten har lagt sig och jag påverkar inte av att se öl reklamer längre etc.
 
Sen kan jag faktiskt säga att jag blir lite tävlingsinriktad då min flickvän också "gillar" att dricka större mängder, vi liksom lyckas pusha varandra till att inte dricka och det känns toppen, iallafall min åsikt.  
 
Idag är en dag då jag känner mig stabil i humöret. 
Och ja.. borderline = Friskt och sjukt flyter på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0