Alkoholen på hyllan.

När vi gick igenom mina prover på mötet idag från sös så visade det sig att jag hade fått en infektion i levern, det var förklaring till varför mina ögonvitor var gula och varför jag hade magkramper till och från.
Kunde inte låta bli att bli förvånad.
 
Planer nu är antabus.
Så jag skulle uppskatta att ingen som är drickasugen hör av sig till mig.
Tack för dagar då jag faktiskt har haft kul. 
Kommer självklart sakna att dra ut på krogen, kommer sakna den där kicken av lycka men det är slut på det nu.
För min egna hälsa vill säga.
 
Det är omöjligt för mig att bara dricka 2-3 öl.
Så det är lika bra att jag slutar dricka innan min lever lägger av eller innan jag förstör ännu mer för mig själv.
 
-
I dagens läge vet jag inte om jag bara ska dra ner på det eller om jag ska sluta helt och hållet, det ända jag vet är att jag siktar till en början på ett halvår- ett års tid som nykter speciellt eftersom jag inte är stabil alla dagar.
 
Trots skitmötet så känns det ändå bra. 
Åker iväg och träffar världens underbaraste tjej snart och jag ser framemot det som fan.
 
Aja.
Slutsnackat. 
Hoppas ni har det bra och vi hörs när jag mår dåligt igen haha.. 
Nej men. Skriver väl när jag har något vettigt att framföra.
Vilket inte ofta händer men tja sålänge!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0