Alla kan fastna i mörkret men man tar sig alltid loss förr eller senare.

Min dag:
Läkarbesök - det är massa utredningar på gång. (Observera att jag måste vara nykter tre månader innan jag får påbörja dem.)
 
Sen åkte jag till en kompis och chilla.
Jag mår bra av att vara med honom.
 
Idag mår jag bra, jag mår bättre, jag mår bäst.
Sen alkoholen försvann har det dessutom känts lättare.
Med stöttningar och hjälp från folk jag tycker om så går det.
 
Imorgon:
Åka med mormor till frissan, sen ska vi till gravarna.
Kan inte förstå att tiden har gått så snabbt.
 
Måste dock avboka DBT:N tyvärr men en hel dag med mormor behövs.
Bara hon och jag. ♥
 
ja den här bilden har ingenting med inlägget att göra.
trött på att dock inte ha några bilder.. so here is something!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0