Panik. Panik.

Nu rullar humöret från glad till ledsen.
Det är som att balansera på en lina. 
Dagarna innan har varit bra. 
Men just nu ikväll..
 
Ge mig ett vapen och skjut mig i huvudet någon? :)
 
Skulle verkligen vilja ta till med rakblad just nu. 
Men det som hindrar mig är mitt läkarbesök imorgon.
Och träffen med min kompis.
För jag vet att han inte gillar det.
Iofs.. Vem gör det?
 
 
Sluta upplev ångest, nathalie.
Seriöst.
Sluta må dåligt.
 
Känns som att imorgon kommer bli en kväll jag bara vill dra ner mig några liter vin och komma bort.
Men jag gör det inte.
Jag kommer vara lika rutten imorgonkväll som ikväll.
Må dåligt och blogga om det
 
Jag är helt otrooolig.
Jag hoppas morgondagen gör att jag mår bättre sen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0