100 jävla frågor.

1. Hur gammal är du om fem år?
25

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
INGEN.

3. Hur lång är du?
Ca 174.

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Fishtank med bästa!

5. Vem ringde du senast?
Alex

6. Vem ringde dig senast?
Erika

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
hej, lever du? <3

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Smsa.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda haha.

10. När såg du senast din mamma?
Halvtimme sist haha.

11. Vilken ögonfärg har du?
Blåagråa tråksvenne eyes.

12. När vaknade du i dag?
Runt tolv tiden.

13. Vilken är din favoritjulsång?
"Julen är här" lol.

14. Vilken är din favoritplats?
I världen: Grekland. Sverige: Stockholm. Krogen. Någonstans.

15. Vilken plats föredrar du minst?
Tunnelbanan vid rusningstrafik.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Mer eller mindre samma plats. Egen bostad. Förlovad/gift. 

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Samantha i The ring.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
När jag såg någon Vine på facebook haha!

19. Hur stor är din säng?
liten. :c

20. Har du stationär eller bärbar dator?
BÄÄÄRBAAAAR.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan, sån befrielse. Ehehe. 

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Två men föredrar alltid fler än så, kanske till och med har min nalle brevid ibland. Tihi.

23. Hur många landskap har du bott i?
Massor.

24. Vilka städer har du bott i?
Stockholm Norrköping osv.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Jag älskar uggs på hösten annars kan ballerinaskor vara rätt catch på sommaren! På vintern vill jag ha några mysigt barnsliga barnstrumpor, så cool är jag.

26. Är du social?
Nej. Eller mjaaa, till och från.

27. Vilken är din favoritglass?
Ben och Jerrys cookie dough och Strawberry Cheesecake, annars är Magnum en favorit!

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Har ingen :@

29. Tycker du om kinamat?
Ohja det gör väl nästan alla eller?
Fast det blir oftast fööör stora mängder på buffen. 

30. Tycker du om kaffe?
Uäk. HATAR DET SÅ GROVT.

31. Vad dricker du till frukost?
Ingenting.

32. Sover du på någon särskild sida?
Sidan, men även på rygg är awesome.

33. Kan du spela poker?
Nä. Har försökt lära mig, men glömmer alltid bort.

34. Tycker du om att mysa/kela?
Oh hell yeah. Bästa som existerar.

35. Är du en beroendemänniska?
Mhmm. Både på kärlek, tobak och alkohol.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Tror jag inte.

37. Vill du ha barn?
Ja såklart men när vet jag inte.

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, finska.

39. Har du någonsin åkt ambulans?
EH JA.

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
inget.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Alkohol, ciggaretter.

42. Äger du dyrbara smycken?
Har väl fått lite efter ett arv.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Hatar att kolla på TV men Family Guy.

44. Kan du rulla med tungan?
Svårt med tungpiercingen må jag säga. känner mig handikappad. bahahaha.

45. Vem är den roligaste människan du känner?
åhh det där kan jag inte svara på. :@ 

46. Sover du med gosedjur?
Ohja ibland faktiskt :$ hihi.

47. Vad har du för ringsignal?
Before I die , professor green.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
"Här slängs inget" brukar min pappa säga...

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
ett nagellack, duhu.

50. Flirtar du mycket?
Jag kan vara rätt så charmig av mig när jag vill.
Om jag flirtar mycket?
Både ja och nej antar jag.

51. Kan du byta olja på bilen?
Förmodligen inte. Kan inget om bilar. :$

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej.

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Ohörda rop.

54. Läser du dagstidningen?
Om jag har redigt tråkigt så kan jag skumläsa snabbt.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej haha.

56. Dansar du i bilen?
Whut? 

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Vet inte.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Ett telefonnummer.

59. När var du i kyrkan senast?
Jag hatar kyrkor. 
Men sist var när jag tände ett ljus för min bror, kanske för ett halvår sen. 

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Peter. Min mattelärare.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Tre dagar när jag var på Åland med klassen. 

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Erika igår som gav mig ett jätte fint halsband! :')

63. Vad lyssnar du på just nu?
Min trötta spotify-lista... SNÄLLA SNÄLLA HJÄLP!!! GE MIG NY MUSIK!!! VAD SOM HELST!!

64. Är du bäst?
JA FÖRFAN.

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Älghjärta tror jag. 

66. Vem såg dig naken senast?
hehe :$

67. Vilka sajter är du medlem i?
Facebook, ec.

68. Hur imponerar man på dig?
Jag attraheras av folk som vågar göra sig obekväma för att stå upp för sin åsikt

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Prio ett är jawa såklart. Men de flesta vänner jag har går bra att ringa 

70. Har du någon piercing?
3.. 

71. Din största vinst?
Typ 60 kr på lotto haha.

72. Civilstånd?
Singel.. ett tag till iallafall :$?

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Facebook, emocore, bloggar.

74. Är du fåfäng?
Ja. 

75. Ångrar du någonting du gjort?
Som in i helvete.

76. Hur gammal är din pappa?
JAG GLÖMMER ALLTID BORT HANS ÅLDER HAHAH,46?

77. Vilket är ditt drömjobb?
AMBULANS SJUKSKÖTERSKA.
 
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Åka till Frankrike på nyårsafton är något jag vill göra men INTE HAR RÅD TILL.

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Hmm.. hund, katter och en hamster.

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
1. En gång i tiden kunde jag sjunga.
2. Jag faller oftast för mesta för "the not better lookin guys" - nu menar jag inte fula utan såna som inte skryter om hur jävla snygga dem är.
3. Jag är fruktansvärt lat, ligger i sängen säkert fyra timmar extra efter jag vaknat och drar mig.

81. Svär du ofta?
HAHA. Allt för ofta.

82. Sverige när det är som bäst?
Julafton. julmarknader. Eller min födelsedag om det är bra väder. Annars kuk.

83. Kan du åka slalom?
Nej. Avskyr all sorts sport.

84. Vad har du ätit i dag?
Ingenting, jag dör av hunger.

85. Vad har du för utbildning?
Ingen alls.

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Eh, vet inte. Men har fina tänder, tihi.

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
händer. :c

88. Vilken är din bästa egenskap?
Modig och stark. 

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Grovt svartsjuk av mig men som jag håller på att träna bort. 

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
Vet inte.

91. Saknar du något?
Jag saknar värme, är så jävla trött på att det ständigt är kallt i det här pung landet. 

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Jajjamän! 
Älskar födelsedagar!

93. Vad gör dig ledsen?
Det skär extra i hjärtat när man ser någon som inte brukar vara ledsen vara helt förkrossad. Jobbigare blir det om man inte lyckas pigga upp personen som man velat. 
Jag blir ledsen om folk drygar då jag har svårt att inte ta det personligt. 

94. Vad gör dig glad?
Komplimanger går alltid hem. 
Eller om någon ställer upp för mig.

95. Har du varit gift eller förlovad?
Not yet.

96. Vad ska du göra i helgen?
Göteborg nästa.

97. Vad är det knasigaste du gjort?
Haha jag har gjort allt möjligt knäppt, mår illa när jag tänker på det.

98. Vad har du för laster?
?

99. Vem är din förebild?
Pff ingen. 

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Sova? :$
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0