Emotions.

Jag har faktiskt tagit mig ut och gjort lite saker idag och det känns skönt.
Träffade en killkompis, gick runt med honom på stan och käkade burgerking, snackade allmänt om allt och fick skratta och komma lite på andra tankar.
Träffade även honom i förrgår då vi gick på bio och såg The Conjuring. 

Annars rullar livet på trots pressen hemma med en sjuk mormor. 
Har varit så isolerad och ledsen dessa veckor så ni kan inte ens föreställa er. 
Druckit massvis och började tappa hoppet om livet helt och hållet ett tag där. 
Till och med så mina närmsta började bli oroliga. 

Men har brytit den onda cirkeln för denna gång, precis som alla andra gånger utan fysiska självskador. 

Har löst ut lite småbråk jag haft med folk, börjar ta tag i saker smått. 
Börjar även gilla någon lite smått. 
Men tar det väldigt lugnt på den fronten. 

nu ska jag ta en sista cigg och lägga mig.. Försöka sova åtminstone. 
Har haft ångest till och från. Men still Alive! 

Godnatt! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0