Ett av möjliga tio.

Ångest:
8
Tomhetskänslor:
9
Depression:
10
 
Natten kommer bli förfärlig. 
Ständiga nattkampen. 
Så ont inom mig att jag nästan kräks.
Tomhetskänslorna tar död på mig.
Oälskad skulle jag vilja säga att jag känner mig fast det inte är så i själva verket.
 
Jag känner mig missförstådd av människor, det krampar och hjärtat slår hårt. 
Känns så hårt. 
Tänk dig att du blir huggen av en kniv 70 gånger i magen så du knappt kan stå upp, som att all energi försvinner, som att du inte kan andas. 
 
Så är allt just nu. Kaotiskt. Vidrigt.
Så jävla vääärdelööööst. 
 
FUCK THIS! 
men tack snälla underbara vänner. tack för era värmande tröst. era ikke dömande tankar. kan aldrig sluta tacka er nog!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0