Jag är rädd för döden.

Menningen var att mormor skulle komma hem imorgon efter snart två månader på sjukhus med massa nedgångar. 
Men helt plötsligt idag så blev allt värre. 
Nu förflyttades hon tillbaka till södersjukhuset från nacka. Blir akut operation ikväll eller imorgon igen. Stackars människa har genomgått 5 operationer om inte fler.
Känns som att hon börjar tappa hoppet till och från. 
 
Sen fick jag veta att pappa hade en infarkt igår och det är inte första gången.
jag är livrädd för att förlora folk i min närhet. 

Visst det kanske inte är så stor grej för er, men inom mig så blir allt som en bergochdalbana.
Jag blir tom inom mig. 
 
Jag vill inte förlora fler människor!
Det är nog med att min bror och morfar är borta.
Och jag kan inte fatta att det var 6 månader sen han gick bort. Älskade människa.
 
Ska till graven snart, får sån ökenångest för att jag inte varit där.
 
blä. fyfan vad jag hatade den här tiden av mitt liv. värsta på länge.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0