PMS. RESOR. OSV.

Igår natt hade jag rent ut sagt grov PMS. 
Efter en lång stund av ilska och förtvivlan så lugnade jag faktiskt ner mig tack vare fina människor.
Men om jag har sovit? Nope.
 
Tänker inte somna runt 3-4 på eftermiddagen igen som alla dagar förra veckan.
Ikväll ska jag ut så är det bara, har inte varit ute och träffat vänner, ingenting på hur längesomhelst haha.
Har mer eller mindre isolerat mig och nu spyr jag på att vara sängliggandes och inte göra något.
Skulle ha gått ut igår men jag orkade såklart inte.
 
Ska höra av mig och kolla av lite med folk iallafall, det lär nog bli mina planer för dagen. 
Hoppas mensvärken lägger sig lite bara tills dess för jag har haft en heelvetes natt. 
 
Ska nog ta mig en lååång dusch straxt, fixa om naglarna, lägga på ansiktsmask och bara ha en
(ta hand om mig själv dag). Kan behövas om inte annat.
 
Kan btw på tal om ingenting rekomendera att alla ska kolla på tv4 ikväll och se min fina vän Sandra med i körslaget! You go girl! 
 
Annars?
Livet känns BRA iallafall i den här minuten, VAD som händer i nästa bryr jag mig inte om.
Ska iväg från Stockholm snart också, bara ett konstanterande. 
Göteborg.
Örebro.
Var som helst bara bort härifrån! 
 
Aja.
Bloggar väl mer sen när mitt liv håller på och rasar samman igen! 
 
(kanske utmanar ödet och har på mig dessa ikväll) At least I gotta try? - ta med sig extraskor. yesplease.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0