Vilket liv.

Var på sjukt dåligt humör igår. Men whatever.

Har ju snackat lite med människor jag "tycker om."
Jag hade inte direkt förväntat mig att det skulle bli så många, kanske sammanlagt snackade med sju personer samtidigt varav fem av dem blev kära i mig.
Blev för mycket för mig.
Så jag tog bort rätt många.
Sen tyckte jag dock om en kille, men han var way to far away och pallade inte med drygheterna. Dessutom kändes han oseriös.
 
Men den personen jag pratar med nu..
Om det är värt att satsa på? 
Vet inte, det lär jag märka.
 
Men oktober månad kommer bli en toppen månad känner jag redan nu!
Min tjejkompis fyller 20 så det blir fest och den lär bli toppen.
Ska åka till Göteborg och träffa lite folks under en helg!
Även ta mig till en tjejkompis som ska föda barn! 
 
Mer eller mindre bara lycka just nu. 
Hoppas allt går som det ska bara. 
 
Jo juste.. godmorgon förresten? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0