Min andra halva.

Det finns en person som jag nästintill avgudar.
Någon som känner som jag, någon som inte dömmer. 
Någon som finns för mig dygnets alla timmar. 
Någon jag ALDRIG kommer släppa handen om. 
 
Det är Alexandra. 
Jag vet inte vad jag ska skriva mer än att hon är äkta.
Vet att mina ord inte hjälper när du kanske är nedstämd alla gånger men.. det finns inte ett enda samtal med dig som inte fått mig att lägga på med ett leende.
Tack för att du lyssnar på mitt gnäll, tack för att du finns, tack för att du är just DU!
 
Du är min andra halva och jag älskar dig!
 
Folk får tycka som dem vill men jag vill att du ska veta att du redan tagit stor plats i mitt hjärta.
Älskade vän. 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Seriöst. Jag älskar dig. Ingen förstår mig som du gör, du är min andra halva och kommer alltid att vara det!
Det är du och jag mot världen. Utan dig, inget mig!
Vi förstår ingenting utan varandra,
Together everything makes sense <3

2014-04-05 @ 03:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0