:)

Hej det var ett jävla bra tag sen.

Lyckades ha sönder min byrå och känslan av att minsta lilla sak går emot mig gör att jag blir på dåligt humör.
Humöret pendlar mellan stabilt och gråt.
Jag är arg dygnet runt. 
Jag bara underviker att göra det synligt. 
Hemma muttrar jag sönder och det ska gudarna veta.
Är fylld med vrede från topp till tå, skulle kunna göra vad som helst just nu.

Den själen som trampar på mina tår nu tycker jag synd om.
Jag tänker sluta låtsas gilla folk jag ogillar, tänker börja säga ifrån, visa att jag också kan bli förbannad. 
På riktigt. 

Den individen som smutskastar eller hugger mig nästa gång kommer jag krossa en efter en innerligt och brutalt på det mest otänkbara sätt någonsin.

Låt mig inte ta upp er tid. 
Nu kan ni bara dra åt #%^+. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0