Hej och då.

Jag är så besviken på mig själv, egentligen utan någon vidare anledning men känslan inom mig gör att jag tänker på ett negativt  sätt. 

Smaken av att må bra var det bästa jag varit med om just pågrund av att jag överdoserat så mycket tidigare i år, mitt allt gick ut på att hitta ett bra sätt att avsluta allt på.

Här har hela Juli och halva Augusti gått ut på att ligga vaken om nätterna och ta tag i mitt liv, vara skadefri och vara kreativ som bara utav fan. 
Träffa nya människor var ett måste och alkoholen var prio ett, glädjen flödade och tankarna snurrade konstant.
Var överallt, energin var otrolig!

Och nu? 
Jag har nada.
Deprimerad med tunga tankar. 

ÅH. 
Jag klarar inte av en svacka till, kan inte laga mig själv hela tiden.
Är inte barndomen och tonåren nog? 
Vad har jag gjort för att förtjäna allt det här..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0