Haha.

Kollade igenom mina gamla meddelanden från 2012-2013 på skype och jag vet inte varför men.. jag skrattade när jag såg det här.
 
 
Nathalie var alltså lite påverkad här.
 
Sen inser jag lite andra små sorgsna saker.. Hur elak, kortfattad och dryg jag faktiskt har varit mot folk i min omgivning, just under denna period.
Så många gånger jag bara dissat dem flesta, även när dem varit i "akut hjälp".
 
Tur att man har vett idag iallafall.
Vet inte varför jag ens skriver detta värdelösa inlägget men imorgon kommer min flickvän hit och hon ska få träffa min kristna, homofobiska mormor.. Hoppas det går bra. 
Sen träffa Jawa en stund runt eftermiddagen, NU ÄR DET DAGS ATT STÄDA. 
 
Puss på er.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0