Klaginlägg.

Har precis gråtit en liten skvätt och känner mig som den mest ruttna människan på jorden just nu.
Jag vet inte vad jag ska göra för att må bättre eftersom jag har mått dåligt hela dagen men försöker hela tiden sysselsätta mig med något för att fly från mina tankar som förövrigt är en riktig plåga för mig idag.
 
Valde att inte åka till Steven fast han har sin födelsedag och hela köret idag, ville så gärna eftersom Joen skulle dit också men jag får se till att träffa dem båda nästa vecka. 
 
Bara tanken av att åka dit och se andra dricka får mig att vilja spy av ångest med tanke på att jag också mer än allt skulle vilja sitta där och dricka lite med mina vänner men jag kan inte dricka idag, jag kan bara inte!
Känner mig för ångestfylld för att ens tänka på alkohol. 
Och folk som nu tänker "Du behöver ju inte dricka" - Nej sant, MEN orkar inte plåga mig själv ännu mer än növändigt. Plågan är ändå där allt för ofta.. Sitta och titta på när andra dricker är som att låta en katt dansa runt en het gryta, någongång faller katten och jag vill inte leva med det.
 
Skulle jag dricka idag så skulle allt bara bli fel, fel och återigen FEL.
Har tankar på att skada mig och mår inte bra psykiskt alls.. Så det som skulle hända är nog att jag skulle bli ett fett äckligt jävla svin och ha ökenångest imorgon.
Jag har lärt mig att lyssna på magkänslan genom åren.. och det blir bara ett blankt nej.
 
Självklart har jag dåligt samvete för att jag inte åker dit.. För jag saknar dem som är där, (dem jag känner.) 
Saknar att umgås med dessa människor... Men jag vill inte åka dit och sitta där som en jubelidiot och bete mig illa vilket kan hända med tanke på hur ostabil jag känner mig just nu.
Så medans väldigt många är ute och super så ska jag gosa lite med katten, prata lite med mange som dessutom har varit en ängel som lyssnat på mina ord och som faktiskt är en riktigt underbar vän, vi ska hitta på lite små kul nu över Skype.. Ska ansöka till en riktigt rolig sak i vår!
Snälla.. önska mig lycka till, jag vill in!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0