KUK svett.

Jag verkar inte vara den enda som svettas så jag skulle kunna vätska halva afrika av setralinet. 
Har mått så mycket bättre sen jag började sköta medicinerna som jag ska men jag går i väggen av SSRI tabletterna.
Dem där fluxanol har jag inte rört för att jag inte är schitzofrenia liksom men det ska tydligen hjälpa mot dåligt mående.. Kanske när jag får gränspsykoser, jag vet inte.
Problemet nu är mina tvångstankar jag får vilket är ganska ironiskt med tanke på att setralinet mer eller mindre är tillför människor som har det och ska hjälpa.. I mina kläder blir det tvärtom.
 
Jag får ofta inte tvångstankar men nu är dem extreeema.
Blir oftast att jag tänker på någon jag inte tycker om och dödar dem tusen gånger om i huvudet, samma incident kanske 5-8 gånger om dagen som gör att jag ibland kan fastna i det under flera timmars tänkande. 
Kanske hugger någon med tröga saxar och liknande saker haha, gillar det samtidigt som det kan bli väldigt störande på samma gång. 
 
Det är alltså den vanligaste tvångstanken.
Men det gör mig ingenting, jag är inte den ända!
 
Så.. något annat "dåligt" som har hänt..?
INGENTING.
 
Jag tänker bara på saker som får mig att må bra om jag ska vara helt ärlig, just nu går det åt rätt håll och jag njuter av mitt glada humör. 
Erika gör mig gladare än någonsin vilket bara är ett stort plus i kanten.
Sticker dessutom med henne utomlands till min bästavän i Grekland som har hus där, nicenice.
Har inte druckit och det ja.. saker bara rullar på som dem ska.
 
Kan väl säga att jag är lycklig numera.
Länge sen det kändes såhär bra!
 
Idag kanske jag ska träffa lite kompisar i stan senare. We'll see.
Nu ska jag ta mig en cigg och duscha.
 
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0