Utmaning och middag!

Jag har varit hel konstig idag men tog två ångestdämpande och nu är jag verkligen kooolugn, mår dock lite små illa av medicinen men det får vara. En hel dag av tunga känslor var inte direkt det roligaste.
Setralinet jag tog gör verkligen att ångesten släpper.. Från den jobbigaste känslan i världen till att känna absolut ingenting på 2 timmar.
Men jag mår väl inte kung av dem fysiskt precis.
Det får gå den här gången.
 
Kan faktiskt säga att Ida var den som fick mig att må ruskigt bra. Hon bara smsar från tomma intet och skrev att hon hade ett förslag till mig och om att jag blev nyfiken, efter något som kändes som en evighet så ringde hon mig och berättade vad hon kommit på.
 
Hon fick alltså värsta tankeställaren och ville träffa mig, (vilket var ett tag sen vi gjorde) - Hon ska bjuda mig på middag!
Inte på Mcdonald's eller BK den här gången.. utan på en riktig resturang. 
Blev jääätte glad såklart eftersom jag aldrig blivit bjuden på fin resturang tidigare.
Hon bjuder på maten och efterätt men till själva saken.. "Vi ska äta ute men det ska vara.. nyktert".
 
Så samtidigt som en vän till mig är helt underbar och vill bjuda ut mig så blir det en utmaning för mig med tanke på att hon inte dricker längre och säger att jag inte ska göra det heller.
 
Helt otroligt hur glad jag faktiskt blev, det hade jag inte en blekaste tanke på att jag ens skulle kunna bli. 
Vi kollade gemensamt på något ställe att käka på eftersom hon till och med skulle boka bord men vi kunde inte bestämma oss så vi ska ses i stan imorgon och ta något som ögonen lockar sig till.
Hon menade på att hon ville göra det samt att vi skulle behöva det. 
Sen har jag alltid sjukligt roligt ihop med henne eftersom vi har en extremt dålig humor.
Så kvällen imorgon kommer bli riktigt trevlig om inte annat!  
 
Ska upp någorlunda i tid, fixa håret och sätta på mig någorlunda finare kläder än vanligt och ha humöret på topp såklart!
Nu snart ska jag ta och nussa, alltså sova. 
Dessutom åker jag iväg till antingen Prag eller Amsterdam i April, så pappa gjorde min dag ganske okej också!
 
Hej och godnatt från en aning gladare tjej.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0