Det finns ingen utväg.

hej ångest och välkommen tillbaka.
som människa orkar man inte ta hur mycket som helst..
 
vill bara ha den där smärtan vid handleden.
vet hur jävla ovärt det är..
 
jag vill bara dricka den där mängden alkohol.
men jag vet också hur mycket värre jag mår efteråt.
 
jag vill flippa, skrika, slåss, bråka.
men istället sitter jag och rullar tummarna mer eller mindre.
 
Nej.
Jag mår inte bra.
Jag vill bort, dö, försvinna.
 
Fast jag vet själv att det kommer gå över, men när vet jag inte.
Orkar inte ens skriva det bra som har hänt.
 
Tänker inte röra alkoholen.
Definitift inte rakbladen.
 
Har dock lust att rakblada sönder andra horäckliga människor.
DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0