Ful katt.

Jag gillar henne. Men ändå inte.
Hon är 8 månader.
Heter Tequila.
Älskar att bita på mina tår.
Har sönder MINST en sak om dagen. 
Är en liten ninja som mer eller mindre klättrar på väggarna och går gärna en i ansiktet när man ligger och sover. 
Älskar att bajsa på golvet, förstöra mitt smink och lägga sig på min laptop när jag använder den.
 
Ändå får hon mig att må bättre. 
Bortsett från allt jobbigt hon ställer till med så är hon min och erikas lilla bebis. 
Om jag är ledsen så kommer hon direkt.
På dagarna när jag är hemma brukar hon lägga sig på mitt bröst och sova.
Tar hand om bebben som om det vore ett litet barn.
Imorgon ska jag köpa mer kattgodis eftersom tjockisen åt upp allt..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0