I can't even explain in words how much I love you.

Är det någonting i mitt liv som jag verkligen uppskattar och lever för om man bortser från mina vänner så är det min flickvän. 
Man kan faktiskt säga att det här är första gången jag verkligen är lycklig i ett förhållande, visst tiliten kanske är lite skakig fortfarande tack vare skitstövlarna innan men det är ingenting som säger att jag inte ska tro på henne för jag vet hur mycket hon älskar mig. 
 
Hon ger mig grymt mycket uppmärksamhet, om jag mår dåligt så finns hon där tills jag mår bra igen. 
Det kan resultera i över sju timmars konstant prat i telefon. 
 
Jag blir så generad och får nästan ont i käkbenen för att hon alltid lyckas få mig att le från hjärtat, inte det där ytliga.
När jag ser in i hennes ögon så blir jag helt varm inombords, desto mer jag tittar desto djupare in kommer jag. 
Hon är mystisk, en kvinna fylld med kärlek, glädje och hemligheter vilket gör att jag blir ännu mer fäst vid henne. Hennes röst är som örongodis för mig, när hon vidrör mig så reser sig nackhåren och jag blir helt stenad nästintill.  
 
När vi tjafsar så är det nästan så att vi drar ihop något bara så vi KAN bråka eftersom det inte finns något vi bråkar om.
 
Hon är drömmen som blev sann. 
Jag är så sjukt nöjd med mitt förhållande jag har och även om jag kunde ändra på något så skulle jag inte göra det.
 
Erika.
Jag älskar dig obeskrivligt mycket, jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan dig i mitt liv.
Du är lycka och kärlek med STORA bokstäver.
Min bästa vän och flickvän.
Tack för att du får mig att bli till den mest lyckliga personen på den här planeten.
Du är mycket för mig. Du är mitt allt. 
Jag vet vad jag vill och jag ska ha det jag vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0