Imorgon är det läkarbesök.

Vad mötet är tillför är medicinerna.
Dem jag har nu, Voxra funkar inte ens och mina sömn mediciner skulle inte ens funka på en råtta så..
 
Och jag tänker inte ta ritalin, för jag har inte adhd. 
Jag förstår inte ens varför jag ska ha den typ av medicinering, det enda syftet jag kan förstå är väl att den ska hjälpa mot mina impulser men sen då?
Impulserna har jag lärt mig att hantera ganska så bra själv på egen hand så det är inget jag behöver mediciner för heller direkt. 
 
Jag behöver någonting mot mitt humör och ångest. 
När jag inte har ångest så försvinner dem flesta jobbiga tankar. 
 
Men jag vet som väntar.. "Hur går det på beroende enheten?" - hej jag heter nathalie och har inte varit där på över snart två månader för jag drack ändå på antabuset och min behandlare är en jävla hora som inte lyssnar på vad jag säger samt vill se mig bakom bom och lås på något vidrigt behandlingshem igen."
Det kan hon seriöst fet glömma.
 
Har seriöst dragit ner på drickat mer tack vare min flickvän än under hela tiden jag har gått på behandling där, vilket är i över ett år utan resultat haha.
 
Otroligt.
 
Men men.. 
Idag ska jag iallafall träffa stenis i city och snacka ihop mig lite med honom! 
M-å-s-t-e försöka sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0