Kryssning, kärlek och läkarbesök.

Sämst uppdatering jag vet..
 
Men för en gångsskull på väldigt länge har jag mått bra så har väl varken haft tid eller sug på att blogga överhuvudtaget. 
 
Kortfattat:
Tjejen i mitt liv kom hit.
Jag fick katten som nu är här.
Vi åkte till Finland.
Erika och morsan kom lite fööör bra överens. 
Var väl lite småfull nästan hela tiden. 
Morsan blev arg och skällde ut några som var som klister på mig och Erika. 
Mamma dansade och fick mig att dö av skratt ganska så många gånger. 
Vi var runt i Helsingfors och åt på kina resturang.. Blev tvingad att kolla i massa klädesbutiker med henne. 
Erika blev full och svartsjuk ett x antal gånger likaså här. 
Våran hytt såg ut som en kvart efter ett chips och cider krig vi hade på fyllan.
Köpte alkohol på taxfreen. 
Spelade massa spelmaskiner.
 
You fucking name it.
 
Flera män kollade in oss, en hade till och med mage att fråga om han fick kolla på när vi hade sex.
Någon gubbe kom fram och sa :"No problem no problem, just go somewhere else if you will continue like that". - Kyssas alltså. 
Haha alltså.. det har hänt en heel del roliga saker ändå.
Fick lite nya bra kontakter också.. Kan väl med ära säga att jag känner mig väldigt trygg hedanefter. :)
 
Igår när vi kom tillbaka så somnade vi direkt.. 
Gick ner till pizzerian lite efter det och åt kebab. 
Kollade lite paradise hotell och shit.
Och idag så lämnade jag av henne vid tåget.
 
Stack på mötet med läkaren.
Får bibehålla mina mediciner jag har nu.
Orkar dessutom inte bråka om det så jag låter det vara.
Min sömn är dålig och självskadebeteendet är mitt allvarliga problem som dem nu "vill fokusera på".
Ska få en remiss till en arbetsterapuet. 
Det betyder att jag ska få ett gratis kedje täcke och en spikmatta.
 
Varför en spikmatta kan man då sig undra..
Jo för att testa att ligga på den när jag vill skära mig.
Och ska även köpa hem ett paket med gummisnoddar som jag ska sätta runt handleden, dra och släppa.. varje gång jag får ångest och vill göra illa mig själv.
Carina ville inte ta emot mig och läkaren vill sluta prata mellan oss så det hon ville var att jag ringer henne själv och förklarar situationen som den är då hon helt seriöst inte trodde på mig längre för att jag var så inne i mitt missbruk.
Men ja.. Jag ser framemot det där täcket, gud sååå härligt. 
 
Är glad för att mormor är hemma idag igen dessutom är hon på super bra humör, även för katten trots att hon är en super allergiker. 
Operationen gick bra också så det är bara ännu ett plus i kanten.
 
Pjuh.
Lite allt möjligt i det här inlägget, men ska nu ta mig en ciggarett och gå ut med den charmiga kissemissen som dessvärre löper atm. 
Imorgon ska jag iväg och köpa massa fina saker till henne på djurbutiken och på lördag ska jag på djurgårdsmatch med farsan, awesome.
 
Puss.
 
Blev inte alls glad när jag fick det här nejnej.. Dog seriöst. Fick en bukett rosor av henne idag innan hon åkte också, me happy happy!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0