Människor som jag älskar mest.

Det här är ett inlägg som går ut till mina närmsta.
 
För er skulle jag kunna göra vad som helst, för ni har gjort allt för mig.
Ni får mig att skratta, ni får mig att glömma den förjävliga vardagen jag lever. 
Ni är personer som inte hugger en i ryggen, ni ställer upp när jag behöver det och med finare ord.. utan er hade jag inte suttit här idag.
 
Jag är så tacksam att jag har fått äran, bokstavligen fått äran att ha er i mitt liv för det finns så jävla många äckliga individer runt oss.
Jag är bra på att formulera mig i vanliga fall men när det kommer till att beskriva min kärlek till er så räcker inte ord till. 
Ni får mig att bli stark. Jag skulle kunna ta en kula för er allihopa.
 
Folk som vill förstöra tror att jag är blind eller rent av dum i huvudet.. Men jag känner av när det finns falska människor runt om i min omgivning och er plockar jag senare när jag tycker ni passerat gränsen. 
 
Tack för 2013. 
Tack för alla fina år med er fina människor.
Gud vad jag älskar er.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mormor och modern min. 
 
 
 
PUH.
Nåja.
Det får duga :$ - Puss till er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0