PSM MENS DÅLIG LÄKARE OCH EN HÄXBLANDNING AV ANTIDEPRESSIVA.

Igår så mådde jag kusligt dåligt och humöret svängde något så extremt mycket utan att jag kunde göra något åt saken. 
Idag har jag mens så det förklarar nog hela situationen som uppstod igår.
 
Jag orkar fortfarande inte dra upp allt det som hände igår på mötet men jag tror som sagt att dem driver med mig och det gör att jag blir helt bäng i huvudet.
"helt plötsligt får jag inte antidepressiva utskrivet med risk att jag överdoserar/försöker ta livet av mig"
Varför i hela friden dra upp det nu från tomma intet? Det var ju hon som skrev ut starka mediciner till mig direkt efter mitt självmordsförsök.
Dessutom var hon nedlåtande och otrevlig i tonen mot mig mer eller mindre under hela läkarbesöket samt att varje gång jag kommer dit så kollar hon på min arm och frågar "ifall jag har rispat mig".
Hon tittade på armen och sa bara: "Men har du rispat allt det där sen sist?!"
 
Konstigt, jag har ett självskadebetendee och en tung diagnos som jag kämpar med utan någon som helst hjälp av er.

Fick pressa fram tårar för att lyckas få någon typ av medicin, trots att hon inte ville skriva ut något till mig överhuvudtaget. 
Det värsta av allt är att jag behöver mediciner för att funka i vardagen, annars blir jag lättare våldsam, elak, får utbrott och gör illa mig själv vilket resulterar med självmordstankar/självmordsförsök.
Men hon vänder på hela pannkakan och får allt att låta fel.
 
Jag måste ringa till ett annat ställe idag för jag vill inte gå kvar hos en läkare som beter sig som hon gör mot patienter samt hitta någon som verkligen hjälper mig och inte tvärtom. 
 
Fick utskrivet Fluanxol som är en typ av medicin som ska "behandla schitzofreni och psykotiska tillstånd?"
Men jag testar det iallafall. Igår när jag hämtade ut dem så passade jag på att hämta ut lite annat skit som har legat och skräpat.. Så.. jag kommer helt enkelt testa mig fram och blanda lite mediciner själv istället. 
Låter ju inte speciellt bra men jag tar det väääldigt lugnt så det borde inte vara nå problem. 
 
Årets måste:
Hitta en ny läkare som hjälper mig med rätt behandling..
-
Mad girl.
 
Små fräck bild.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0