Insomnia.

Tredje dygnet snart som jag är uppe utan att ha sovit en blund.
 
Jag tänker på mycket men ändå inte.
Vill bara sova ut och ta tag i det jag behöver men det går inte just nu.
 
Ska göra mig en kopp te och ta en ciggarett och förhoppningsvis bli trött, om ifall att..
Imorgon är en ny dag.
Alltså nya tag. 
 
En dag i taget, andas, andas.
 
Får hjälp och har fått enormt stöd från mamma dessa dagar.. Hon ska hjälpa mig med allt.
Sköta snacket med min läkare, begära så jag får stabiliseringsmedicin, något att sova på och kicka igång Bipolära utredningen, begära en samtals terapuet. 
 
Jag måste det för jag gick in i väggen för länge sen och det är väldigt svårt för mig att fungera som en normal människa i dessa lägen..
Blir destruktiv och mår olagligt dåligt 
Kan inte sköta mina kort rätt,
 
Därför har jag varit off och frånvarande. 
Jag måste dra i bromsarna, men hur gör man det när dem inte ens finns?
Hur sänker du volymen i hörlurarna när knappen är trasig?
Hur ska jag bara sluta känna och bara vara "normal" när jag har en personlighetsstörning? 
 
Det är frustrerande hela tiden och mycket i omvärlden skrämmer mig.
Men jag måste ta mig ur.
 
Hade en nedgång..
Men whatever. 
Jag hinner recova upp på 2 dygn, sen är jag "stabil" och då gäller det att försöka hålla sig på den linan.
 
Det kan jag förhoppningsvis fixa med hjälp av mig själv. Mitt smarta jag så att säga.. och stöd från omgivningen.
Sen på tal om Erika..
Jag längtar efter henne. 
Det gör jag verkligen..
Ska vara något extra söt för det förtjänar hon om någon.
 
Nu tänker jag chillavippen ut i köket, kanske bör baka eller slå ihop värsta middagen!?
Över fylld med energi.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0