Tack alla fina människor.

Jag har få jag älskar.
Men dem jag älskar får mig att stanna.
Jag kan inte tacka er nog för era insatser.
Och hur vissa av er kan se mig som en inspiration har jag svårt att ta in.

Men tack.
Tack tack tack snälla ni.

Ni är så guldvärda.
Ni vet själva vem ni är. 

-
Är piggare och lite mer uppåt idag än dagarna innan.
Har snart terapi, hoppas jag inte sitter där och grinar igen. Är trött på att gråta. Men antar att det är det som är poängen med terapi överhuvudtaget, få ut allt.
Gråter inte så ofta i vanliga fall men är i en period då det inte finns en stoppknapp. 
Sen har jag hamnat mycket i konflikter med människor också och det tog en massa onödig energi.
Har också bestämt för att ha en nykter fredag. 
Behöver ha tid för mig själv idag, om jag nu inte ber någon komma över men det tar jag senare. Måste rusta upp mitt rum någongång, går trögt om inte annat. 

Ha en bra fredag ni iallafall. 
Drick lugnt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0