23 April.

Min kropp ger snart upp och drar på semester, ärligt. - På tok för lite sömn igen nu sen "sista uppdateringen" kind of.
 
Åkte hem 
Var på intervju på en skola och jag är stolt över mig som lyckades med detta ensam osv, får svar i Juni.
Varit på banken.
 
Mer eller mindre så har jag varit aktiv på dagarna och jag har iallafall sedan resan hem varit top noche med humöret, glad, positivt inställd etc vilket var ett tag sedan då jag oftast inte orkar göra något och för att handen på hjärtat säga att jag pendlat i on/off missbruk hela början på året och total sket i livet.
 
På kvällen igår redan runt halv tio kände jag hur trött i huvudet jag faktiskt var men höll ändå ut eftersom jag har en jätte tendens till att /- om jag somnar tidigt,  vakna upp lagom på nattetid vilket suger.
 
Blev lite lättretlig vid elva tiden, dock fortfarande super energisk i kroppen och jag hatar att känna så. Då la jag mig ned i sängen för att "varva ned" och läste lite i en bok om just Borderlinepatienter och blev ännu mer provocerad nästan.. men somnade så smånigom till och hade väldigt ytlig och störd sömn fram tills klockan var halv tre då jag vaknade och har sen dess inte gjort något alls.
 
Saker i mitt huvud som tankar exempelvis kommer och går lika fort i hundra tio, när jag har gjort eller tagit ansvar för en liten handling så blir jag oftast såhär uppåt, det är lite som att dra i en spak och du flyger av bara farten.
 
Jag vill göra gott för mig inom ALLT och gärna med resultat omgående- vilket såklart är en omöjlighet.
 
Det är mycket inom mig men det får vara nog i detta inlägget känner jag.
 
Nu ska jag försöka sova vidare, utan mediciner..
Godnatt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0