Where to go?

Jag försökte inte ta mitt liv, jag ville bara bort men jag tog för stor mängd läkemedel, återigen en dag/natt jag inte minns något av.

Jag vet bara att jag tryckte i mig lite över 60 piller kanske, ihop med några cider.
Jag själv pratande med en snäll kvinna som kopplade mig till 112 eller om det var hon själv som ringde, jag minns nada.

Sen några minuter kom ambulansen i all fart. Blev tvingad att dricka flytande kol igen.. Kräktes omgående. 
Jag minns ingenting nästan, likaså som dagarna innan då jag överdoserade Imovane och smärtstillande/benzo och är sovandes i tre dygn, helt okontaktbar tydligen.


Äskflndjdkdiddkkdmd, pallar inte. 

Aha.. Något positivt?
Jag är inte singel längre.
Jag ska på skol intervju.

Annars är allt som det ska vara, förutom att mina års behandlingar på Capio-psyk är över nu och föralltid. Mår lite bättre idag men ska nere och köpa cigg.. I need one, like omgående.

Kram kram kram osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0