Död.

Allt jag önskar är att det tar slut.
Fina ord får jag från gruppen, men jag är slut, försöker ta till mig det.
Ska försöka prata med någon därifrån, dem är så fina där men jag är förstörd.
 
Jag orkar egentligen inte kämpa mer.
Varför?
 
En vanlig depp dag i mitt liv, för mycket just nu.
 
Jag vill skära mig, slå på saker, skrika, hata på mig själv ännu mer.. till slut tyna bort.
Men jag klarar ingenting.
Hyperventilerade ett tag, några tårar kom men sen helt tömd.
 
Klarar inte ens av att stå upp, boktavligen.
Min fot är förstörd som en kaka på skiten, känner mig handikappad, dålig och förstörd.
 
Jag vill bort härifrån och det är på riktigt, gud jag måste ut och ta luft innan jag tuppar av helt.
Hoppas jag inte gör något dumt, impulsivt igen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mallis

Hejj tjejen! Hittade din blogg av en slump typ. Du verkar inte må så bra just nu.. I know the feeling. Antar att du har massor av personer runt omkring dig som du får stöd av men om du vill så maila mig om du vill prata med någon som du inte känner/är soc inblandad. Har själv varit med om en hel del. Kramisar <3

2015-03-03 @ 01:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0