Hipp hurra, vilken dag!

Ska snart ner till bussen och sen iväg på terapi, har sovit typ två och en halvtimme inatt men känner mig oehört pigg ändå även förbannat glad. Kan nog vara skapligt produktiv idag och göra saker som behövs, åh vad jag älskar dagar som dessa!
 
Igår på dagen så var jag lagom nedstämd och humöret svängde minut för minut, det ända jag ville var att tiden skulle gå fortfare så denna dag skulle komma, med det syftar jag på att jag skulle iväg och prata, trodde seriöst bara att jag skulle få berätta om dem dåliga sakerna som nyligen hänt men kan nu även prata om det som glädjer mig.
 
Somnade verkligen med ett riktigt leende på läpparna imorse, det var helt galet och det kändes så.. riktigt, jag vet inte hur jag ska lägga fram orden riktigt för att ni ska förstå men ja.
Kändes både super bra och.. rätt.
 
Tänka er hur en annan människa verkligen kan göra en glad, jag behövde det.
 
Aja slut pratat för min del nu måste jag skynda mig på, ha det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0