Jag är allt.

Idag är dagen då frågan från en människa jag inte ens umgås/pratar med heller för den delen ställer mig den mest simpla fråga någonsin.
 
Från tomma intet
"Hur mår du egentligen och säg inte att allt är "bra".
 
TACK.
Har jag ens ätiti idag?
 
Jag bara spyr ångest, gråter i hysteri, ångest, ilska, frustration.
Jag är krossad, stark, ledsen, galen, tappar humöret, vill BORT.
 
Ändå har jag inte gjort mig illa, jag vill.
 
Mitt svarta är över det vita. 
Allt är dåligt, ingenting är BRA. 
En flaska ren sprit, ett vasst jävla rakblad och ett rep så jag kan hänga mig.
Ungefär så är tankarna gungandes efter den ångest som slagit mig trött idag.
 
För mycket hårda smällar, får hårda tag, för hård onsdagsnatt.
 
Jag ska efter en dag av allt sova.
Sova och bara sova.
Eller städa i timtal.
 
jag försöker lappa ihop allt som nu rasat, bygga upp mig själv, jag kan inte ensam.
Mitt inre dödar mig.
 
Här är jag. 
Men jag dör långsamt idag.
Vill ha ett bättre liv, sänd styrka, kraft, ljus vad som helst för jag går "kill myself mode" och jag orkar inte andas.
 
Jag har inget att komma med idag.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0