Men bajs.

Ligger och min kropp vägrar slappna av, har konstiga känslor inom mig, typ som att min kropp svävar i luften. Jätte skum känsla som vägrar lämna mig.
Är visserligen första dagen jag är "ren" från alla tabletter och all skit jag nu tryckt i mig dessa dagar.
 
Försökte i samma hastiga veva avboka mitt möte men blir då tvungen att betala då jag tydligen måste ringa 24 h innan (nytt system ala psyk)
.. Och det känner jag inte för såklart, så jag kommer tydligen sitta med 3 tanter om några få timmar och prata.
Då kommer jag inte våga prata om mina känslor och vad som hänt dessa två veckor med min terpauet, jag känner ju inte dem andra två som ska medverka i mötet, vilket jag vill/behöver.. great.
 
Ska hoppa in i duschen och sen prata med en killkompis..
Allt för att inte bli trött.. vilket jag SÄKERT blir nu bara för att jag ska dit.
 
Pallar inte .
För mycket strunt i mitt huvud som cirkulerar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0