Det gör lite ont i själen.

Utredningen går framåt. Var där idag och svarade bara på frågor.
 
Men jag mår inte bra idag, lite för att mycket hänt runt om kring mig, mycket för att jag drack igår.
 
Jag har ångest.
Vill bara krypa ur mitt egna skinn. 
 
Hade behövt min terapuet imorgon men hon är sjuk. Alltså måste jag vänta en hel vecka innan jag får prata med någon igen. 
Jag är ledsen men jag vet att det går över. 
Idag är bara en allmänt tuff dag.
Hoppas läkaren fixar lite mer sömn piller snart så jag inte behöver vara vaken hela tiden, skulle behöva sova ut. Riktigt ordentligt, börjar bli lite virrig av sömnbristen. 
 
 
Jag vet inte vad jag ska göra. Är bara lite vilsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0