Dumma värld.

Gjorde massa jobbiga tester hos psykologen och jag är besviken på mig själv för att jag inte gjorde det perfekt.
Det var jobbigt till att börja med, sen kände jag hur dåligt det gick på vissa delar. 
 
Hur i hela friden ska jag klara av skolan med min efterblivna hjärna? Jösses.
 
I övrigt så övergav jag hela mitt liv i pappersformat till henne och ska komma tillbaka på måndag och göra fler tester och jobbiga uppgifter. 
Kul för henne och läsa om mitt pissiga liv.
Pratas även om en egen lägenhet.. men jag vet inte.
 
Polisen ringde nyss också och jag får inte som jag vill verkar det som. 
 
Nej världen.
Saker går emot mig idag och jag har ångest från helvetet.
Jag orkar inte med mig själv idag och jag vill bara skriva negativa saker om precis allt.
 
Känner för första gången på LÄNGE att jag vill skada mig själv så det blir bara upp med gummisnoddarna, linda dem runt armen, dra och släppa tills det går över.
 
Fuck whatever, what to do..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0