Still alive.

Gårdagen var hemsk, jag kunde inte sluta klandra mig själv.
 
Fick stöd av en vän tack och lov, han ringde medans han jobbade men tog ändå sin tid och lyssnade när ingen annan visste/kunde.
Det hjälpte för stunden men sen kom tårarna igen.
 
Grät nog sammanlagt i 7 timmar.. det gick verkligen inte att få stopp på det, men det kanske inte var menningen heller.
Tog lite lugnande i hopp om att bli bättre, gick ut en sväng, pratade med min mor osv.
Men jag somnade av utmattning tillslut, sov till hela halv två idag.
 
Nu mår jag mycket mycket bättre, imorgon bitti ska jag till polisen sen ut och sen ut och handla lite. Ska svänga förbi bolaget också man vet ju inte vad helgen har att erbjuda.. Tänkte mer utifall att liksom!
 
Wellwell..
Godnatt, ska snaaaart sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0