Utredning!

Körde klart mitt första QBtest och har fått en dos av Ritalin för att nu om ca 40 minuter göra om samma test återigen. 
 
Blir super stressad när jag gör själva testet, kryper i hela kroppen på mig och jag är helt enkelt rädd för att göra fel. 
Men sitter ute i solen atm och blev nyss bjuden på några cigaretter en schyst snubbe utanför entrén.
 
Fick en kopp te av min psykoterapuet iallafall, liiiite värme med tanke på att det är svinkallt men orkar inte sitta inne i väntrummet en hel timme nästan. 
 
Aja jag lever men det är super trist atm.
Imorgon ska jag till psykologen och göra lite andra tester sen är det ur världen tror jag, nästa vecka får jag nog tid hos P-O också tillsammans med min behandlare så jag sköter mina kort rätt och får bra hjälp att klara mig hedanefter.
 
(Kan tillägga att nu efter jag gjort testet med Ritalin att jag automatiskt blev mer avslappnad och inte lika stressad som jag var innan utan) 
 
Vi får väl se vad hon säger om resultatet imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0