Abilify.

Är det den värsta medicinen jag någonsin fått?
Har konstanta mardrömmar av dem, det går inte en enda natt utan skumma/obehagliga mardrömmar.
 
Det har pågått varje dag sen jag påbörjade med denna medicin.
Jag vet inte vad jag ska göra eftersom jag inte får ut dem medicinerna jag egentligen vill ha som jag mår bra av, eftersom dem är för "beroendeframkallande" / narkotika klassade.
 
Min läkare vet inte hur det känns att leva så som jag gör & jag är så fruktansvärt trött på att hela tiden bli inblandad i ADHD utredningar.
Tror jag gjort 3 stycken under 1 års tid och nu tvingas göra min 4:de. Är inte det rätt sjukt?
 
Pallar inte.
 

Vill bara kunna leva ordentligt utan att må dåligt, men det är lite en omöjlighet.
För mig är det iallafall det. 
 
Sen finns det anledningar till varför jag fortfarande kämpar, min familj. Då räknas vänner även in. 
 
Nu ska jag iallafall sova, har inte fått sova på sådär två dygn så godnatt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0