Babababababa.

Har varit fullrulle hela dagen, så kom hem för en liten stund sen, lagade mat och ska snart färga utväxten. 
KATTEN är återfunnen, hon stod helt plötsligt utanför porten i regnet och skrek stackaren.. så jag sprang ut och hämtade upp henne.
 
Fick svar från skolan och.. jag hamnade på reservplats så jag vet inte, dem skulle höra av sig.
Men imorgon ska till sjukan på morgonen och sen på fest runt kvällen och sedan någongång i helgen ska jag träffa ett av mina 100 granar som jag inte har någon aning om vem dem är och prata lite.
Har eventuellt ett litet jobb hela Augusti, extra plus för mig var att vi bor på samma gata.. så lite intressant är det.
 
Hoppas det går bra så jag har lite och göra i sommar. 
 
Tjingpingling.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0