Hej?

Humöret svänger, kan gå från glad till ledsen och ångestfylld på minuter. 
Har känt såhär i några dagar nu och försöker hålla mig så jag INTE brister så att säga.
Får sån panik i kroppen ibland att jag helst bara vill huka mig och gråta, men jag vill inte och då istället blir jag irriterad.

Läkarbesöket gick inte som jag ville och jag hamnar lätt i konflikter med andra människor. 
Oftast med min mor men efter omständigheter. 

Men har rett ut allt nu och dricker lite.
Börjar ta sig lite. 

Nej nej nej har iallafall precis duschat så ska börja fixa mig lite, lite osäker på denna dag men lär väl somn lagom tidigt osv ikväll. 

Hoppas ni har det bra! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0