Kom hem älskade Tequila..

Min katt som alla vet är min lilla guldskatt har varit borta i snart tolv timmar.
 
Jag kanske är överdriven men hon har aldrig någonsin varit borta såhär länge, dessutom är hon innekatt.
Hon hoppade ut genom fönstret och när mamma skulle ut för att hämta upp henne kom en äcklig liten snorunge och jagade bort henne.
 
Har sprungit runt 3-4 gånger och letat i vartenda tänkbara buske i området, skrikit efter henne, kollat runt ställerna jag brukade gå ut med henne i koppel på men hon finns ingenstans. 
Är så sjukt  jävla rädd om henne och kan inte låta bli att bli jätte orolig.. kommer inte kunna slappna av överhuvudtaget och har haft ångest under dagen pågrund av detta.
 
Vill bara krama om henne och ge henne massvis med mat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0