Mellanläge.

Jag har tagit mig ur min senaste depression utan några större skador, lite bortom molnen var jag allt några veckor vissa dagar tyngre andra lättare men jag är tillbaka återigen. 

Med andra ord så ligger jag inte och dreglar ner min säng och gråter ständigt, jag åker till Göteborg idag..
Det ironiska är att jag knappt orkar mig upp ur sängen eller ens har sug att gå ut men ändå köpte jag en tågbiljett igår. 

Jag har mycket blandade känslor och är rädd för att jag är bland dem första dagarna utan medicin, jag är både hypomanisk och vilsen känns det som, not à good sign tho. 

Vem vet hur detta slutar, alla mina andra resor blir allltid kaotiska och jobbiga men med lite tur så fixar jag detta, jag börjar ju må bättre.. Eller är det bara false alarm? 

Jag har ingen aning mer än att jag inte sovit inatt, är spänd, orolig och fruktansvärt otaggad på själva resan, jag hatar och resa.. Speciellt ensam. 

Men jag kommer nog ha det bra, jag träffar en av dem viktigaste människorna i mitt liv idag, samt att jag åker vidare till en goding. 

Glad, nervös, borderlinebroke, jag känner allt helt enkelt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0