Min dag och ord.

Har sovit dåligt inatt, trots det så gjorde jag det som krävdes av mig utan att klaga.
Har fladdrat från mini maria till banken och soc för att lämna in blanketter.
Jag var nära på att bryta ihop tidigare idag men känslan blev mer härdlig efter två timmar.

Gillar inte att prata med främmande människor om mina problem, speciellt inte om mina missbruk. Inte för läkare iallafall. Suget blir ju intensivt när man sitter i samtal om olika berusningsmedel.
Hursomhelst så var jag ärlig iallafall, för att ljuga för dessa personer kommer bara innebära problem för mig själv. Känner mig dock lite övervakad, nästintill paranoid fast jag inte gjort något fel när det kommer till soc och öppenvården..känslan är svår att beskriva i ord.

Kommer iallafall inte behöva lämna urinprov sa dem, i rent förtroende såklart.. men jag kommer få ta två blodprov denna månad och nästa vad jag vet än sålänge för att kolla hur mina lever värden ser ut efter allt krökande och pillerintag.
Så två gånger i veckan till beroende för vidare antabus behandling och snart eventuellt en behandlingsplan. Sjuksköterskan jag ska börja träffa verkar iallafall jordnära och duktig på det hon gör. Är ändå glad över dem små små steg jag tar..
Och det som faktiskt gjorde mig ännu gladare är att jag äntligen har fått en remiss till öppenpsyk, ska få träffa en helt ny behandlare som jag inte känner till sen tidigare redan på måndag!
Ska eventuellt få påbörja dialektisk betendee terapi igen också efter två års uppehåll, försöker tills dess hålla huvudet högt nu dessa dagar för jag är ganska ledsen idag utan att veta riktigt varför.

Det är iallafall många bollar i luften nu, kommer få flytta snart.. är lite panikslagen över det, är stressad också eftersom det är grejer överallt i hela lägenheten och jag inte har några flyttkartonger eller liknande så jag kan börja packa.
Mitt liv börjar snart.. hoppas jag.

Saker är lite blurriga och osäkra och när jag inte riktigt har kontroll över situationer sp kan jag lätt brista inombords men jag försöker hålla mig stark.
Nu ska jag dricka upp mina energi drickor och försöka ta mig till duschen, hygien prio ett mjaaa.


Kommentarer
Postat av: Anonym

:c *kramis! :c .~.

2015-11-20 @ 01:41:14
Postat av: Anonym

:c

2015-11-20 @ 01:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0