Dag 5

 
Jag tror jag är inne på dygn fem, är inte helt säker.
Är inte direkt välkommen hem ännu. Känns som att jag blir ignorerad. Skadade mig själv på avd i förrgår.
Har inte en jävel att prata med här heller så dagarna är extremt tråkiga och ohändelserika.
 
Jag kan inte sluta tänka på allt.
 
Allt cirkulerar.
Jag vill leva, jag vill dö.
Jag vill allt, jag vill ingenting.
 
Han var den bästa jag visste!
Nu står jag här utan någonting.
 
Dock har jag pratat med en kille som stöttar mig för fullt just nu, men stannar han? Orkar han med mig?
Jag är ganska trasig.
 
Jag är så fruktansvärt vilsen.
Vill bara försvinna just nu, varför händer allt jobbigt mig? Känner mig så oehört drabbad.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet vart jag finns i genom allt. Jag ska orka för två. Hoppas du är glad dom gånger jag väl kommer och hälsar på! ♡ / Malin

2015-10-19 @ 16:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0