Hej bitch!

Fanny- Djursholms vackraste om Nattie & Jessie!:
yeah right att du bor på östermalm, du ser ut som en äkta white trash brud HAHA bor säkert i skärholmen eller nåt Denna kommentar är inte godkänd. IP: 90.142.133.9


Hmm.. Jag brukade vara i Skärholmen vet du varför, jag har nämligen min kille som bor där.
Och vad fan vet du om var jag bor eller inte? Haha vilken seg jävel och du ska ju inte snacka som bor ute mot Sollentuna/Kista, gud vad pinsamt.
Skulle hellre dö än att bo där, haha vilka jävla korkade subbor som läser min blogg.
Jag kallar Karlaplan för Östermalm iallafall, haha vilken fattig jävel du verkar.
Såå pinsamt!
Luktar avensjuka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0